29. janvāris, 2018

15:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, -A 309

Sekcijas sēde "Innovations in Higher Education Research and Practice"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Anna Stavicka, Indra Odiņa

Oksana Kozhevnikova
Psychosemantic Approach to Studying Academic Adjustment Process of Sophomore Students

Tatjana Bicjutko
Mācīšanās vajadzību sākotnējā novērtējuma izaicinājumi augstskolas angļu valodas kā svešvalodas programmās/Challenges of Initial Assessment of Learning Needs in University EFL Programmes

Sandra Kalniņa, Anna Stavicka
21st Century Skills in ESP Material Design

Anna Stavicka
Multilingvālā un multikulturālā universitāte: sagatavošanas platforma starptautiskiem studentiem/Multilingual and Multicultural University: Preparation Platform for Prospective University Students

Anna Sedova
On the Latvian Language Learning Among Mandarin Chinese Speaking Undergraduates

Indra Odiņa, Ilze Miķelsone
Building up New Teacher Education System: How Novice Teachers of Different Education Backgrounds Perceive Their Professional Identity

Indra Odiņa, Julia Stefanie Mödritscher, Simone Schlemitz
Discussion on Improving Students’ Learning Experience in Higher Education

Patricia Arancibia A., Fernando Toledo Montiel
The Impact of Preparation Courses for Applicants on the Results of the University Entrance Examination in Chile

12. februāris, 2018

12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Austra Celmiņa-Ķeirāne

Ilmārs Dirveiks
Daugavpils koka arhitektūras mantojuma saglabāšanas iespējamie stratēģiskie virzieni

Inguna Karlsone
Personīgā mācīšanās telpa

Agris Dzilna
Fons tīmekļa dizainā

Ardis Markss
Dizainiska domāšana izglītības vadībā

Ēra Zalcmane
Ieskats Latvijas grafikas mākslas tēlu un simbolu valodā

Aldis Kopštāls
Attīstības tendences 3D datormākslā Latvijā. Paplašinātā realitāte māksliniekiem

Austra Avotiņa
Kultūrkompetences portfolio kā ilgtermiņa inovācija visos izglītības līmeņos

Ilga Leimanis
Zīmēšana kā domāšana

Aina Strode, Natālija Brokāne
Industriālās arhitektūras mantojums mūsdienu kultūrvidē

Līga Kalniņa
Mākslas darbs kā zinātnes pētījuma priekšmets

Janīna Osnovina
Tehniskās grafikas attīstības vēsturiskie posmi

Dace Visnola
Mākslas kopveselumam

Liene Henčele
Projekta piedāvājums mākslas skolā. Tēma „Dievs, daba latviešu tautas dainās”

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Tradicionālais un inovatīvais pirmsskolas pedagoģiskajā procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Tija Zīriņa, Līga Ābotiņa

Markus Dace
Jauna aptauja bilingvālām ģimenēm: izmēģinājuma rezultāti

Jana Buboviča
Bērns kā pētnieks jaunajā pieejā

Stangaine Inga, Augstkalne Dace
Pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interešu veicināšana dialogos ar pieaugušo

Wie Anne Lise
The Jungle Gym of Speech – speech-training in a natural learning arena

Zīriņa Tija
Globalizācijas procesu ietekme uz bērna attīstību 21. gadsimtā

RANDOHA ANTRA, DAGNIJA VIGULE
RAKSTU ELEMENTU APGUVES IESPĒJAS INTEGRĒTĀ MĀCĪBU PROCESĀ PIRMSSKOLĀ

Inese Freiberga
Literārais darbs kā pedagoģisks līdzeklis pirmsskolā – problēmas un risinājumi.

Tauriņa Agrita, Ābele Agita, Rutkovska Aija
Sadarbības ar ģimeni veicināšana pirmsskolas vecuma bērnu drošības saskarsmē un veselīga dzīves veida sekmēšanai

12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Tradicionālais un inovatīvais skolas pedagoģiskajā procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Indra Odiņa, Anita Petere

Jermolajeva Jeļena
Profesijas filozofija skolotāju uzskatos (salīdzinošā pētījuma rezultāti)

Špona Ausma
Skolotāju profesionālās identitātes satura struktūra un pētīšana

Kaļķe Baiba
Integrētās mācības: pagātne pieredze un mūsdienu aktualitātes Latvijā

Krakops Gatis
NKM aktualizēšana un mācību metodikas izvēle pamatskolā

Treimanis Matīss, Ēriks Eglītis
I konjugācijas un nekārtno latviešu verbu slaidrāde

Ērika Lanka
Ētiskās vienaldzības fenomens: vai tuvojamies Japānas hikikomori paaudzei?

Anspoka Zenta
Mūsdienu skola: skolotāja izaicinājumi un iespējas

Garjāne Beatrise, Inese Augškalne
Skolotāj kompetences veidošanās tālākizglītībā

Petere Anita
Integrētās mācības sākumskolā caurviju kompetenču apguvei

Kivleniece Sandra
Angļu dramaturgs V.Šekspīrs Līvānu 1. vidusskolas skolotāju piedāvājumā

Muraškovska Ingrīda
Skolēna pašvirzīta mācīšanās Skola 2030 kontekstā

Ineta Helmane
Skolēnu pētnieciskā darbība matemātikas mācībā sākumskolā

Viziņa-Nīlsena Anita
-

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Augstskolas pedagoģija: jauni izaicinājumi studiju procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Beatrise Garjāne, Zanda Rubene

Melnbārde Helga Ingeborga
Latviešu tautas tradicionālās kultūras vērtību izpratne- nozīmīgs ieguldījums topošo skolotāju izglītības kvalitātē

Stepanova Jelena
Team-Based Learning in Business English and Management

Juris Uzulāns
Unification of Problem Solving and Project Management processes for Project Management study course

Karlsone Inguna
Personīgā mācīšanās telpa

Brigmane Baiba
Pedagoģiskās darbības kompetences augstskolā

Frolenoka Beata
Darba dzīves kvalitāte un personāla adaptācija darba vietā

Lūkins Kristaps
Studentu savstarpēja sadarbība vērtēšanas procesā jūrniecības izglītības iestādē

Indars Kraģis
Radošumu veicinošas iekšējās mācību vides veidošana mākslas izglītības kontekstā

Stavicka Anna
Integration Tools for International Students: the State-of Art and Best Practices

Baranova Sanita, Dace Kazāka
Studiju procesa kvalitātes pilnveides pedagoģiskie un administratīvie izaicinājumi

Urdziņa-Deruma Māra, Šelvaha Lolita
Topošo mājturības un tehnoloģiju skolotāju ārzemju augstskolās iegūtās pieredzes salīdzinājums ar studijām Latvijas Universitātē

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Psiholoģija"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Malgožata Raščevska, Ivars Austers

Koļesovs Aleksandrs
Adapting the Meaning in Life Questionnaire in Latvian

Svence Guna
Dzīvesspēka intervences programmas un to rezultāti dažāda vecuma grupās

Sebre Sandra, Anika Miltuze, Mihails Limonovs
Pusaudžu/jauniešu interneta atkarības riska faktori: hiperaktivitāte, nekonsekventa audzināšana, disociācija un neadaptīvās kognīcijas

Elsiņa Inese, Baiba Martinsone
Children Depression Rating Scale - Revisited (CDRS-R) adaptācija Latvijas pusaudžu klīniskajā izlasē

Vanags Edmunds
Kodola afekta un depresijas, trauksmes, stresa saistība

Ieva Stokenberga, Anda Ķīvīte
Vecāku attieksme un zināšanas par seksuālo izglītību

Oskars Bērziņš, Ieva Stokenberga
Narkotisko vielu lietošanas saistība ar attiecībām ar tēvu bērnībā

Ģirts Dimdiņš, Maria Sandgren, Henry Montgomery
Pasaules uzskati un vēretības kā politiskās orientācijas pamats: Latvijas un Zviedrijas salīdzinājums

12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība."
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Ilze Briška

Henčele Liene
Projekta piedāvājums mākslas skolā. Tēma ''DIEVS, DABA LATVIEŠU TAUTAS DAINĀS.''

Braumane Renāte
Patriotiskās audzināšanas iespējas skolā pētot, karavīru dzīves atspoguļojumu latvju tautas dainās.

Strode Aina , Natālija Brokāne
Industriālās arhitektūras mantojums mūsdienu kultūrvidē

Kulakova Maija
Mājturība un tehnoloģijas - nākotnes vīzija

Osnovina Janīna
Tehniskās grafikas attīstības vēsturiskie posmi

Jēkabsone Gunta
Kas ir mūsu kastītē?

Avotiņa Austra
Kultūrkompetences portfolio kā ilgtermiņa inovācija visos izglītības līmeņos

Visnola Dace
Mākslas kopveselumam

Pridāne Aija
Skolēnu mācīšanās prasmju pilnveides iespējas mājtrības un tehnoloģju stundās.

Kalniņa Līga
Mākslas darbs kā zinātnes pētījuma priekšmets

Apele Diāna
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas profesionālā bakalaura studiju programmas „Interjera dizains” izvērtējums

Kadiķe Ilze
Vizuālo Izteiksmes līdzekļu daudzveidība – izaicinājums mākslas izglītībā

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Valoda un literatūra izglītības kontekstā."
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Elita Stikute, Ilze Kangro

Mikeladze Tamar
CHARACTERISTICS OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN NON-FORMAL EDUCATION: A CASE STUDY OF TEACHERS IN RIGA, LATVIA

Grēniņa Aiga
Lasi, domā, jautā: medijpratība izglītībā

Celmiņa Daiga
Iztēle literatūras mācīšanas procesā vidusskolā

Kastiņš Juris Andrejs
Dzejnieka beidzamība, poētikas nebeidzamība. G.Grasa pēdījā grāmata "Par beidzamību"

Kangro Ilze
Kristas Volfas dienasgrāmatas "Viena diena gadā" un "Viena diena gadā jaunajā gadsimtā" vācu valodas skolotāju izglītībā

Ķipure Jeļena, Ilze Kangro
Uz izglītojamajiem orientēts darbs ar tekstiem ģermānistikas studentu un topošo vācu valodas kā svešvalodas skolotāju kompetences

Agte Ināra
Iekšēja attīrīšanās un traumatiskās pieredzes pieņemšana pēc Zigmunda Freida teorijas Kristas Volfas pēdējā darbā “Stadt der Engel oder "

Genese-Plaude Inta
Kultūru hibrīdformu atspoguļojums Augusta Deglava romānā "Rīga"

Pošeiko Solvita
Iegremdēšanās tekstos valodas un valodas jautājumu apguvei: mācību palīglīdzekļa izveides iespējas un izaicinājumi

Silova Ligita
Moderno tehnoloģiju izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras stundās

Kalve Aija
Vērtības reālo dzīvi tēlojošajā prozā pusaudžiem meiteņu un zēnu skatījumā

Zulmane Linda, Olafs Gūtmanis
Dienasgrāmata kā radoša procesa sastāvdaļa.

Stikāne Ilze
Šausmas un humors brīdinošo stāstu tradīcijā

Sandra Kalniņa, Anna Stavicka
Innovations and Challenges in ESP Material Desing for the 21st Century

Vulāne Anna, Elita Stikute
Elektronisko resursu izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras mācībās skolāējas

Kuduma Anda
Platona-Kanta kanona filozofisko ideju recepcija Paula Bankovska prozā

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Iekļaujošā izglītība sociālās vienlīdzības sekmēšanai"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Irina Maslo, Sarmīte Tūbele

Šūmane Ilze, Baiba Martinsone, Dita Nīmante, Solvita Umbraško, Malgožata Raščevska
Iesaistītais personāls atbalsta komandā bērniem ar speciālām vajadzībām Latvijas skolās

Tūbele Sarmīte
Skolotāja logopēda līdzdarbība jaunāko klašu skolēnu lasīšanas un rakstīšanas lietpratības apguvē

Irina Maslo, Kai Pata, Ilona Gehtmane-Hofmane
Communicative ecologies of vulnerable young adults: Latvian case

Ilze Vilka
Spēle koriģējoši attīstošā darbībā pirmsskolas vecuma bērniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamību.

Gehtmane-Hofmane Ilona
Grounded theory methodology in Equine Assisted Learning research

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Pedagoga un skolēna dzīves kvalitāte izglītībā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Manuel Joaquín Fernández González, Bernāts Guntars

Zeide Inga
Pedagoģijas izaicinājums mācībām darba vietā

Vīgante Rasma
Integrētā skolēna dzīves kvalitāte izglītības iestādē

Gorobeca Paula
Deju pedagoga profesionālās identitātes veidošanās process

Bernāts Guntars
Orķestra diriģentu devums Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolas attīstībā kopš 20. gadsimta sākuma

Manuel Joaquín Fernández González, Pīgozne Tamāra, Surikova Svetlana
Latvijas profesionālās izglītības iestāžu vadītāju pedagoģiskās līderības aspekti starptautiskā kontekstā

Vugule Ērika, Manuel Joaquín Fernández González
Jēdzienu "raksturs" un "tikums" lietošanas īpatsvars Latvijas vadošo Skolotāju organizāciju izdevējdarbībā (1922-1939)

Strazdiņš Arnis, Ķestere Iveta
Kā stāstīt padomju skolas stāstu starptautiskā auditorijā?

Manuel Joaquín Fernández González
Aristotelian virtue identity: commitment to grow in virtue as a central part of the sense of self

12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība II"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Ilze Briška, Irina Direktorenko

Kadiķe Ilze
Vizuālo Izteiksmes līdzekļu daudzveidība – izaicinājums mākslas izglītībā

Pridāne Aija
Skolēnu mācīšanās prasmju pilnveides iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās

Braumane Renāte
Patriotiskās audzināšanas iespējas skolā, pētot karavīru dzīves atspoguļojumu latvju tautas dainās

Apele Diāna
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas profesionālā bakalaura studiju programmas „Interjera dizains” izvērtējums

Kulakova Maija
Mājturība un tehnoloģijas - nākotnes vīzija

Jēkabsone Gunta
Kas ir mūsu kastītē?

Urdziņa-Deruma Māra, Kokina-Lilo Mārīte, Treimane Gunta, Šelvaha Lolita
Mājturības un tehnoloģiju izglītības kvalitāte

Jonika Tērvide
Skolēnu radošā darbība mājturības un tehnoloģiju mācību priekšmetā

12:00 - 16:00
Jūrmalas gatvē 76, Dekanāta sēžu zāle, V – 301. auditorija (vecais korpuss)

Sekcijas sēde "Izglītības vadība"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Andris Grīnfelds, Ilze Ivanova

Jenny Tripses
Social Justice School Leaders: An International Perspective

Antra Roskoša, Jūlija Stukaļina
Studiju programmu menedžments kvalitātes nodrošināšanai augstākajā izglītībā kontekstā

Antonina Jemeļjanenko
Risk Management in Educational Sector

Anita Auziņa
Augstskolu mācībspēki kā starptautisku projektu dalībnieki: pieredze, izaicinājumi un iespējas skolotāju izglītības attīstībai

Dita Štefenhagena, Voldemārs Bariss
Augstskolu organizatoriskās struktūras uz rezultātu orientētas vadīšanas kontekstā

Juris Dzelme
Izglītības kvalitātes būtība un sasniegšanas ceļi

Andris Broks
Sistēmu teorija starppriekšmetu saikņu veidošanai mūsdienu izglītības attīstībā

Yan Lu
The Application of the Language Curriculum Design Models to China’s Latvian Language Program Design

Andrejs Mūrnieks
Kompetences 21. gadsimtā - sabiedrības līdzsvarotas attīstības perspektīvā

Kušnere Ilga
Metodes un paņēmieni pedagogu emocionālās atsaucības attīstībai

Normunds Rečs
Līderība skolas vadīšanā

Kiris Kaspars
Skolotāja darbs profesionālās izglītības iestādē. Direktora perspektīva

Jānis Sabābardis, Ilvis Ābeļkalns, Andrejs Gluščuks
Fizisko īpašību testu analīze un izmantošana treniņu procesā dažāda vecuma sportistiem

Ilvis Ābeļkalns
Futbola klases specifika vispārizglītojošajā vidusskolā

Rūdolfs Kalvāns
Skolēnu zinātniski pētnieciskā darbība Latvijā 2007. – 2016 – aprakstošā analīze

Kangro Andris, Rita Kiseļova
Skolēnu kompetence sadarboties OECD PISA pētījuma skatījumā

Čekse Ireta
Starptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums - ICCS: drošības aspekts

Andris Grīnfelds, Antra Ozola
IEA PIRLS un OECD PISA par skolēnu lasītprasmes un IKT lietošanas paradumu saistību

14:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Tehnoloģijas un tehnoloģiskie risinājumi izglītībā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Linda Daniela, Zanda Rubene

Birziņa Rita, Pīgozne Tamāra
Tehnoloģijas dabaszinātņu izglītībā: vieds skolotājs un vieds skolēns.

Daniela Linda, Rubene Zanda
Situācijas izvērtējums ar digitālo mācību līdzekļu pieejamību Latvijas skolās un pirmsskolās

Strods Raimonds, Daniela Linda, Rubene Zanda
Topošo skolotāju vērtējums par kompetencēm inovatīvai izglītībai: izglītības digitalizācijas aspekts

Porozovs Juris, Valdemiers Alvis
Pedagoģijas specialitāšu studentu viedoklis par tālmācības izmantošanu pedagoģijas specialitātes apgūšanā