Projekta gaitas atskaite: 2023. gada novembris – 2024. gada janvāris
Pārskata periodā projekta atbalstu turpina saņemt 35 jaunie skolotāji, kas pilnveides grupās tiekas ar kolēģiem un kuratoriem, pilnveido savas zināšanas, prasmes un iemaņas darbam ar izglītojamiem, attīsta komunikācijas un līderības prasmes un saņem individualizētu atbalstu savai profesionālajai un personīgajai izaugsmei.
Projekta dalībnieki kompetentu docētāju vadībā pilnveido zināšanas pedagoģijā, psiholoģijā, skolvadībā un sadarbības prasmju attīstībā kursos “Speciālā un iekļaujošā izglītība”, “Tehnoloģiju bagātināts mācību process vispārējā izglītībā” un “Efektīvi klasvadības risinājumi skolotājiem”.
Notikuši divi informatīvi semināri jauno skolotāju programmu ziemas izlaiduma 2024 mērķgrupas informēšanai indukcijas gada atbalstam.
Par projekta aktivitāšu īstenošanu noslēgti sadarbības līgumi ar Daugavpils Universitāti, Liepājas Universitāti, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmiju, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmiju un Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmiju.
Eiropas Sociālā fonda Plus projektu “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” (Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001) īsteno projekta vadošais partneris Latvijas Universitāte un projekta partneri Daugavpils Universitāte, Liepājas Universitāte, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija. Projekta mērķis ir sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu skolotāja profesijā.