Ikkatrs ziedojums ir svarīgs!

Ziedot ir patīkami! Līdz pat jūlija beigām no katra nopirktā “Mr.Big” saldējuma 1 eiro cents tiek ziedots Latvijas Universitātes (LU) laboratoriju aprīkojuma iegādei. Projekts tiek īstenots ar LU fonda administratīvu atbalstu.

Šajā vasarā mieloties ar saldējumu ir nevien atveldzējoši, bet arī labdarīgi. Iegādājoties jebkuru ražotāja “Balbiino” zīmola “Mr.Big” saldējumu, 1 eiro cents tiks novirzīts LU pētnieku darba vides uzlabošanai. Pateicoties ziedojumiem, LU laboratoriju aprīkojuma klāsts tiks papildināts ar jaunām iekārtām.

Saldējums, ko ir pelnījis ikviens!

Lielākais igauņu izcelsmes saldējuma ražošanas uzņēmums “Balbiino” jau kopš 1995. gada pastāvīgi meklē jaunas un intriģējošas garšas. Plašajā saldējumu sortimentā katrs gardēdis var atrast gan saldējumu ar klasisku garšu un formu, gan tādus, kas pārsteidz ar radošu formu un novatorisku garšu. Piedāvājumu klāstā ir 12 dažādi zīmoli, tostarp “Mr.Big”, un aptuveni 100 dažāda veida saldējumi. "Mr.Big" saldējumi ir nopērkami visās lielākajās Latvijas tirdzniecības vietās.

Interesanti fakti par “Balbiino” ražotajiem saldējumiem:

  • 1.3 sekundes – tik daudz laika nepieciešams, lai izgatavotu vienu saldējumu.
  • 30 000 000 – tik daudz saldējumu viena gada laikā izgatavo “Balbiino” ražotnē.
  • 300 – tik daudz dažādu produktu saldējuma gardēžiem piedāvā ražotājs.

Loterijas kampaņu īsteno reklāmas aģentūra “Havas Latvia”.


Par Latvijas Universitātes fondu

Jau kopš 2004. gada Latvijas Universitātes fonds nodrošina iespēju mecenātiem un sadarbības partneriem atbalstīt gan LU, gan citas vadošās Latvijas augstskolas, tā investējot Latvijas nākotnē. LU fonda prioritātes ir atbalstīt izcilākos studentus un pētniekus, veicināt modernas mācību vides izveidi, kā arī universitātes ēku būvi un rekonstrukciju.

Dalīties

Saistītais saturs

Noslēgusies saldējuma ''Mr. Big'' kampaņa ''Go Big or Go Home'' un iegādātas jaunas iekārtas
15.10.2020.

Noslēgusies saldējuma ''Mr. Big'' kampaņa ''Go Big or Go Home'' un iegādātas jaunas iekārtas