Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) profesore Linda Daniela ir sagatavojusi kolektīvo monogrāfiju “New Perspectives on Virtual and Augmented Reality”, kas tiek izdota Routledge izdevniecībā.

Grāmatā ir iekļautas 18 nodaļas par virtuālās un paplašinātās realitātes izmantošanu izglītībā, kur tiek piedāvāti veidi, kā vērtēt virtuālās realitātes risinājumus, analizējot to izglītojošo vērtību. Tiek piedāvātas dažādas idejas, kā organizēt mācību procesu virtuālās realitātes vidē, kā izstrādāt mācību līdzekļus un kādi tehniskie risinājumi ir iespējami, lai padarītu mācīšanos aizraujošāku un efektīvāku gan skolā, gan augstskolā, gan organizējot darba vidē balstītas mācības.

Grāmatas pirmajā daļā uzsvars ir likts uz pedagoģiskajiem nosacījumiem, organizējot mācīšanos, kā arī izmantojot virtuālās un paplašinātās realitātes risinājumus, bet otrajā daļā ir apkopotas nodaļas, kurās diskutēts par šo risinājumu izmantošanu dažādās nozarēs, lai parādītu virtuālās realitātes plašo pielietojumu.

Šī grāmata ir izmantojama kā mācību līdzeklis, plānojot un organizējot mācību procesu, kur tiek izmantoti inovatīvi risinājumi gan no tehnoloģiskās, gan no pedagoģiskās perspektīvas. Grāmata varēs būt noderīga arī dažādu tehnoloģiju izstrādātājiem, kas vēlas savus produktus piedāvāt izglītības videi.

Grāmata ir viena no profesores L. Danielas gatavotajām grāmatām par tehnoloģiju bagātinātu mācīšanos, tomēr nepieciešams turpināt pētījumus, lai meklētu jaunas idejas, kā organizēt mācīšanos, izmantojot tehnoloģiskos risinājumus, tajā pašā laikā nodrošinot, ka mācīšanās virzīta uz jaunu ideju attīstību.

Dalīties