Projekts saņēma pozitīvas atsauksmes ne tikai no pasākuma organizatoriem, bet arī no Latvijas un citu Eiropas augstskolu kolēģiem. Īpaši atzinīgi tika novērtēta pieeja projekta īstenošanā – tika apkopotas un izstrādātas ne tikai metodes, kuras iesaista un motivē studentus, bet projekta laikā īpaši tika ņemts vērā arī visu iesaistīto pušu viedoklis par to, ko nozīmē aizraujošs mācību process. Informācija tika apkopota, gan aptaujājot studentus fokusa grupās, gan intervējot pasniedzējus un uzņēmumus. Projekts kopumā ilgst 2 gadus, un jau šī gada oktobrī ir paredzēts projekta noslēguma pasākums.
Projekta ideja tika izstrādāta LU Karjeras centrā, kā arī projekta rakstīšanas laikā tika atlasīti pieredzes bagāti sadarbības partneri – no Beļģijas (UC Leuven-Limburg; The Media & Learning Association (MLA)) un Polijas (University of Humanities and Economics in Lodz (AHE)) partneriem.
Projekta “Entrance to future education” mērķis ir izcelt mācību metodes, kas motivē, iedvesmo un aizrauj studentus un palīdz viņiem attīstīt prasmes, kas vajadzīgas 21. gadsimta darba tirgū. Ar šādu pieeju projekta īstenotāji cer sniegt ieguldījumu akadēmiskās mācīšanas prakses inovācijā. Rezultāts ir metodiskā materiāla izstrāde ar nosaukumu “Uz studentiem vērstas mācību metodes 21. gadsimta prasmju attīstīšanai”.
Interesenti ir laipni aicināti iepazīties ar projektā apkopoto informāciju mājaslapā, lai kopā padarītu studiju procesu aizraujošāku.
Projektu finansē Erasmus + programma.