29. janvāris, 2018
15:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, -A 309
Sekcijas sēde "Innovations in Higher Education Research and Practice"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Anna Stavicka, Indra Odiņa
Oksana Kozhevnikova
Psychosemantic Approach to Studying Academic Adjustment Process of Sophomore Students
Tatjana Bicjutko
Mācīšanās vajadzību sākotnējā novērtējuma izaicinājumi augstskolas angļu valodas kā svešvalodas programmās/Challenges of Initial Assessment of Learning Needs in University EFL Programmes
Sandra Kalniņa, Anna Stavicka
21st Century Skills in ESP Material Design
Anna Stavicka
Multilingvālā un multikulturālā universitāte: sagatavošanas platforma starptautiskiem studentiem/Multilingual and Multicultural University: Preparation Platform for Prospective University Students
Anna Sedova
On the Latvian Language Learning Among Mandarin Chinese Speaking Undergraduates
Indra Odiņa, Ilze Miķelsone
Building up New Teacher Education System: How Novice Teachers of Different Education Backgrounds Perceive Their Professional Identity
Indra Odiņa, Julia Stefanie Mödritscher, Simone Schlemitz
Discussion on Improving Students’ Learning Experience in Higher Education
Patricia Arancibia A., Fernando Toledo Montiel
The Impact of Preparation Courses for Applicants on the Results of the University Entrance Examination in Chile
12. februāris, 2018
12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Austra Celmiņa-Ķeirāne
Ilmārs Dirveiks
Daugavpils koka arhitektūras mantojuma saglabāšanas iespējamie stratēģiskie virzieni
Inguna Karlsone
Personīgā mācīšanās telpa
Agris Dzilna
Fons tīmekļa dizainā
Ardis Markss
Dizainiska domāšana izglītības vadībā
Ēra Zalcmane
Ieskats Latvijas grafikas mākslas tēlu un simbolu valodā
Aldis Kopštāls
Attīstības tendences 3D datormākslā Latvijā. Paplašinātā realitāte māksliniekiem
Austra Avotiņa
Kultūrkompetences portfolio kā ilgtermiņa inovācija visos izglītības līmeņos
Ilga Leimanis
Zīmēšana kā domāšana
Aina Strode, Natālija Brokāne
Industriālās arhitektūras mantojums mūsdienu kultūrvidē
Līga Kalniņa
Mākslas darbs kā zinātnes pētījuma priekšmets
Janīna Osnovina
Tehniskās grafikas attīstības vēsturiskie posmi
Dace Visnola
Mākslas kopveselumam
Liene Henčele
Projekta piedāvājums mākslas skolā. Tēma „Dievs, daba latviešu tautas dainās”
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Tradicionālais un inovatīvais pirmsskolas pedagoģiskajā procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Tija Zīriņa, Līga Ābotiņa
Markus Dace
Jauna aptauja bilingvālām ģimenēm: izmēģinājuma rezultāti
Jana Buboviča
Bērns kā pētnieks jaunajā pieejā
Stangaine Inga, Augstkalne Dace
Pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interešu veicināšana dialogos ar pieaugušo
Wie Anne Lise
The Jungle Gym of Speech – speech-training in a natural learning arena
Zīriņa Tija
Globalizācijas procesu ietekme uz bērna attīstību 21. gadsimtā
RANDOHA ANTRA, DAGNIJA VIGULE
RAKSTU ELEMENTU APGUVES IESPĒJAS INTEGRĒTĀ MĀCĪBU PROCESĀ PIRMSSKOLĀ
Inese Freiberga
Literārais darbs kā pedagoģisks līdzeklis pirmsskolā – problēmas un risinājumi.
Tauriņa Agrita, Ābele Agita, Rutkovska Aija
Sadarbības ar ģimeni veicināšana pirmsskolas vecuma bērnu drošības saskarsmē un veselīga dzīves veida sekmēšanai
12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Tradicionālais un inovatīvais skolas pedagoģiskajā procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītāji: Indra Odiņa, Anita Petere
Jermolajeva Jeļena
Profesijas filozofija skolotāju uzskatos (salīdzinošā pētījuma rezultāti)
Špona Ausma
Skolotāju profesionālās identitātes satura struktūra un pētīšana
Kaļķe Baiba
Integrētās mācības: pagātne pieredze un mūsdienu aktualitātes Latvijā
Krakops Gatis
NKM aktualizēšana un mācību metodikas izvēle pamatskolā
Treimanis Matīss, Ēriks Eglītis
I konjugācijas un nekārtno latviešu verbu slaidrāde
Ērika Lanka
Ētiskās vienaldzības fenomens: vai tuvojamies Japānas hikikomori paaudzei?
Anspoka Zenta
Mūsdienu skola: skolotāja izaicinājumi un iespējas
Garjāne Beatrise, Inese Augškalne
Skolotāj kompetences veidošanās tālākizglītībā
Petere Anita
Integrētās mācības sākumskolā caurviju kompetenču apguvei
Kivleniece Sandra
Angļu dramaturgs V.Šekspīrs Līvānu 1. vidusskolas skolotāju piedāvājumā
Muraškovska Ingrīda
Skolēna pašvirzīta mācīšanās Skola 2030 kontekstā
Ineta Helmane
Skolēnu pētnieciskā darbība matemātikas mācībā sākumskolā
Viziņa-Nīlsena Anita
-
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Augstskolas pedagoģija: jauni izaicinājumi studiju procesā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Beatrise Garjāne, Zanda Rubene
Melnbārde Helga Ingeborga
Latviešu tautas tradicionālās kultūras vērtību izpratne- nozīmīgs ieguldījums topošo skolotāju izglītības kvalitātē
Stepanova Jelena
Team-Based Learning in Business English and Management
Juris Uzulāns
Unification of Problem Solving and Project Management processes for Project Management study course
Karlsone Inguna
Personīgā mācīšanās telpa
Brigmane Baiba
Pedagoģiskās darbības kompetences augstskolā
Frolenoka Beata
Darba dzīves kvalitāte un personāla adaptācija darba vietā
Lūkins Kristaps
Studentu savstarpēja sadarbība vērtēšanas procesā jūrniecības izglītības iestādē
Indars Kraģis
Radošumu veicinošas iekšējās mācību vides veidošana mākslas izglītības kontekstā
Stavicka Anna
Integration Tools for International Students: the State-of Art and Best Practices
Baranova Sanita, Dace Kazāka
Studiju procesa kvalitātes pilnveides pedagoģiskie un administratīvie izaicinājumi
Urdziņa-Deruma Māra, Šelvaha Lolita
Topošo mājturības un tehnoloģiju skolotāju ārzemju augstskolās iegūtās pieredzes salīdzinājums ar studijām Latvijas Universitātē
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Psiholoģija"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Malgožata Raščevska, Ivars Austers
Koļesovs Aleksandrs
Adapting the Meaning in Life Questionnaire in Latvian
Svence Guna
Dzīvesspēka intervences programmas un to rezultāti dažāda vecuma grupās
Sebre Sandra, Anika Miltuze, Mihails Limonovs
Pusaudžu/jauniešu interneta atkarības riska faktori: hiperaktivitāte, nekonsekventa audzināšana, disociācija un neadaptīvās kognīcijas
Elsiņa Inese, Baiba Martinsone
Children Depression Rating Scale - Revisited (CDRS-R) adaptācija Latvijas pusaudžu klīniskajā izlasē
Vanags Edmunds
Kodola afekta un depresijas, trauksmes, stresa saistība
Ieva Stokenberga, Anda Ķīvīte
Vecāku attieksme un zināšanas par seksuālo izglītību
Oskars Bērziņš, Ieva Stokenberga
Narkotisko vielu lietošanas saistība ar attiecībām ar tēvu bērnībā
Ģirts Dimdiņš, Maria Sandgren, Henry Montgomery
Pasaules uzskati un vēretības kā politiskās orientācijas pamats: Latvijas un Zviedrijas salīdzinājums
12:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība."
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Ilze Briška
Henčele Liene
Projekta piedāvājums mākslas skolā. Tēma ''DIEVS, DABA LATVIEŠU TAUTAS DAINĀS.''
Braumane Renāte
Patriotiskās audzināšanas iespējas skolā pētot, karavīru dzīves atspoguļojumu latvju tautas dainās.
Strode Aina , Natālija Brokāne
Industriālās arhitektūras mantojums mūsdienu kultūrvidē
Kulakova Maija
Mājturība un tehnoloģijas - nākotnes vīzija
Osnovina Janīna
Tehniskās grafikas attīstības vēsturiskie posmi
Jēkabsone Gunta
Kas ir mūsu kastītē?
Avotiņa Austra
Kultūrkompetences portfolio kā ilgtermiņa inovācija visos izglītības līmeņos
Visnola Dace
Mākslas kopveselumam
Pridāne Aija
Skolēnu mācīšanās prasmju pilnveides iespējas mājtrības un tehnoloģju stundās.
Kalniņa Līga
Mākslas darbs kā zinātnes pētījuma priekšmets
Apele Diāna
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas profesionālā bakalaura studiju programmas „Interjera dizains” izvērtējums
Kadiķe Ilze
Vizuālo Izteiksmes līdzekļu daudzveidība – izaicinājums mākslas izglītībā
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Valoda un literatūra izglītības kontekstā."
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Elita Stikute, Ilze Kangro
Mikeladze Tamar
CHARACTERISTICS OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN NON-FORMAL EDUCATION: A CASE STUDY OF TEACHERS IN RIGA, LATVIA
Grēniņa Aiga
Lasi, domā, jautā: medijpratība izglītībā
Celmiņa Daiga
Iztēle literatūras mācīšanas procesā vidusskolā
Kastiņš Juris Andrejs
Dzejnieka beidzamība, poētikas nebeidzamība. G.Grasa pēdījā grāmata "Par beidzamību"
Kangro Ilze
Kristas Volfas dienasgrāmatas "Viena diena gadā" un "Viena diena gadā jaunajā gadsimtā" vācu valodas skolotāju izglītībā
Ķipure Jeļena, Ilze Kangro
Uz izglītojamajiem orientēts darbs ar tekstiem ģermānistikas studentu un topošo vācu valodas kā svešvalodas skolotāju kompetences
Agte Ināra
Iekšēja attīrīšanās un traumatiskās pieredzes pieņemšana pēc Zigmunda Freida teorijas Kristas Volfas pēdējā darbā “Stadt der Engel oder "
Genese-Plaude Inta
Kultūru hibrīdformu atspoguļojums Augusta Deglava romānā "Rīga"
Pošeiko Solvita
Iegremdēšanās tekstos valodas un valodas jautājumu apguvei: mācību palīglīdzekļa izveides iespējas un izaicinājumi
Silova Ligita
Moderno tehnoloģiju izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras stundās
Kalve Aija
Vērtības reālo dzīvi tēlojošajā prozā pusaudžiem meiteņu un zēnu skatījumā
Zulmane Linda, Olafs Gūtmanis
Dienasgrāmata kā radoša procesa sastāvdaļa.
Stikāne Ilze
Šausmas un humors brīdinošo stāstu tradīcijā
Sandra Kalniņa, Anna Stavicka
Innovations and Challenges in ESP Material Desing for the 21st Century
Vulāne Anna, Elita Stikute
Elektronisko resursu izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras mācībās skolāējas
Kuduma Anda
Platona-Kanta kanona filozofisko ideju recepcija Paula Bankovska prozā
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Iekļaujošā izglītība sociālās vienlīdzības sekmēšanai"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Irina Maslo, Sarmīte Tūbele
Šūmane Ilze, Baiba Martinsone, Dita Nīmante, Solvita Umbraško, Malgožata Raščevska
Iesaistītais personāls atbalsta komandā bērniem ar speciālām vajadzībām Latvijas skolās
Tūbele Sarmīte
Skolotāja logopēda līdzdarbība jaunāko klašu skolēnu lasīšanas un rakstīšanas lietpratības apguvē
Irina Maslo, Kai Pata, Ilona Gehtmane-Hofmane
Communicative ecologies of vulnerable young adults: Latvian case
Ilze Vilka
Spēle koriģējoši attīstošā darbībā pirmsskolas vecuma bērniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamību.
Gehtmane-Hofmane Ilona
Grounded theory methodology in Equine Assisted Learning research
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Pedagoga un skolēna dzīves kvalitāte izglītībā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Manuel Joaquín Fernández González, Bernāts Guntars
Zeide Inga
Pedagoģijas izaicinājums mācībām darba vietā
Vīgante Rasma
Integrētā skolēna dzīves kvalitāte izglītības iestādē
Gorobeca Paula
Deju pedagoga profesionālās identitātes veidošanās process
Bernāts Guntars
Orķestra diriģentu devums Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolas attīstībā kopš 20. gadsimta sākuma
Manuel Joaquín Fernández González, Pīgozne Tamāra, Surikova Svetlana
Latvijas profesionālās izglītības iestāžu vadītāju pedagoģiskās līderības aspekti starptautiskā kontekstā
Vugule Ērika, Manuel Joaquín Fernández González
Jēdzienu "raksturs" un "tikums" lietošanas īpatsvars Latvijas vadošo Skolotāju organizāciju izdevējdarbībā (1922-1939)
Strazdiņš Arnis, Ķestere Iveta
Kā stāstīt padomju skolas stāstu starptautiskā auditorijā?
Manuel Joaquín Fernández González
Aristotelian virtue identity: commitment to grow in virtue as a central part of the sense of self
12:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Tehnoloģijas. Izglītība II"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Ilze Briška, Irina Direktorenko
Kadiķe Ilze
Vizuālo Izteiksmes līdzekļu daudzveidība – izaicinājums mākslas izglītībā
Pridāne Aija
Skolēnu mācīšanās prasmju pilnveides iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās
Braumane Renāte
Patriotiskās audzināšanas iespējas skolā, pētot karavīru dzīves atspoguļojumu latvju tautas dainās
Apele Diāna
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas profesionālā bakalaura studiju programmas „Interjera dizains” izvērtējums
Kulakova Maija
Mājturība un tehnoloģijas - nākotnes vīzija
Jēkabsone Gunta
Kas ir mūsu kastītē?
Urdziņa-Deruma Māra, Kokina-Lilo Mārīte, Treimane Gunta, Šelvaha Lolita
Mājturības un tehnoloģiju izglītības kvalitāte
Jonika Tērvide
Skolēnu radošā darbība mājturības un tehnoloģiju mācību priekšmetā
12:00 - 16:00
Jūrmalas gatvē 76, Dekanāta sēžu zāle, V – 301. auditorija (vecais korpuss)
Sekcijas sēde "Izglītības vadība"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Andris Grīnfelds, Ilze Ivanova
Jenny Tripses
Social Justice School Leaders: An International Perspective
Antra Roskoša, Jūlija Stukaļina
Studiju programmu menedžments kvalitātes nodrošināšanai augstākajā izglītībā kontekstā
Antonina Jemeļjanenko
Risk Management in Educational Sector
Anita Auziņa
Augstskolu mācībspēki kā starptautisku projektu dalībnieki: pieredze, izaicinājumi un iespējas skolotāju izglītības attīstībai
Dita Štefenhagena, Voldemārs Bariss
Augstskolu organizatoriskās struktūras uz rezultātu orientētas vadīšanas kontekstā
Juris Dzelme
Izglītības kvalitātes būtība un sasniegšanas ceļi
Andris Broks
Sistēmu teorija starppriekšmetu saikņu veidošanai mūsdienu izglītības attīstībā
Yan Lu
The Application of the Language Curriculum Design Models to China’s Latvian Language Program Design
Andrejs Mūrnieks
Kompetences 21. gadsimtā - sabiedrības līdzsvarotas attīstības perspektīvā
Kušnere Ilga
Metodes un paņēmieni pedagogu emocionālās atsaucības attīstībai
Normunds Rečs
Līderība skolas vadīšanā
Kiris Kaspars
Skolotāja darbs profesionālās izglītības iestādē. Direktora perspektīva
Jānis Sabābardis, Ilvis Ābeļkalns, Andrejs Gluščuks
Fizisko īpašību testu analīze un izmantošana treniņu procesā dažāda vecuma sportistiem
Ilvis Ābeļkalns
Futbola klases specifika vispārizglītojošajā vidusskolā
Rūdolfs Kalvāns
Skolēnu zinātniski pētnieciskā darbība Latvijā 2007. – 2016 – aprakstošā analīze
Kangro Andris, Rita Kiseļova
Skolēnu kompetence sadarboties OECD PISA pētījuma skatījumā
Čekse Ireta
Starptautiskais pilsoniskās izglītības pētījums - ICCS: drošības aspekts
Andris Grīnfelds, Antra Ozola
IEA PIRLS un OECD PISA par skolēnu lasītprasmes un IKT lietošanas paradumu saistību
14:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76
Sekcijas sēde "Tehnoloģijas un tehnoloģiskie risinājumi izglītībā"
Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte (PPMF)
Vadītājs Linda Daniela, Zanda Rubene
Birziņa Rita, Pīgozne Tamāra
Tehnoloģijas dabaszinātņu izglītībā: vieds skolotājs un vieds skolēns.
Daniela Linda, Rubene Zanda
Situācijas izvērtējums ar digitālo mācību līdzekļu pieejamību Latvijas skolās un pirmsskolās
Strods Raimonds, Daniela Linda, Rubene Zanda
Topošo skolotāju vērtējums par kompetencēm inovatīvai izglītībai: izglītības digitalizācijas aspekts
Porozovs Juris, Valdemiers Alvis
Pedagoģijas specialitāšu studentu viedoklis par tālmācības izmantošanu pedagoģijas specialitātes apgūšanā