26. janvāris, 2015
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, 314
Sekcijas sēde "Integrēta mācību satura un akadēmiskās angļu valodas apguve"
Pedagoģija
Vadītājs S. Kalniņa
I. Ābeļkalns
Athletes’ Dual Career Management in Higher Educational Establishments
A. Dzilna
Creative Approach to Vector Graphic Program Teaching
E. Laganovska
Special Education Teacher/Teacher – Speech Therapist Study Programme: Opportunities and Benefits for Students
B. Martinsone
Social Emotional Learning Program in Schools: Experience in Latvia
H. I. Melnbārde
Research of National Traditions in the Study Course “Ethnography and People’s Art”
M. Raščevska
Change in the Predictability of Latvian Reading Scores from Grade 1 to Grade 3
M. Urdziņa-Deruma
Holistic Craft in the Education
28. janvāris, 2015
11:00 - 15:00
Jūrmalas gatvē 76, 301
Sekcijas sēde "Mājturības un tehnoloģiju, mājsaimniecības mācību metodikas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs M. Urdziņa-Deruma
I. Kadiķe
Inovatīvu mācību formu izmantošana „Mājturības un tehnoloģiju” mācību satura apguvē
M. Kokina-Lilo
Izvēles kursu integrācija pamatkursu apguves studijās
J. Leitāns
Prakses un teorijas apvienojums mājturības un tehnoloģiju priekšmeta apguvē pamatskolā
H. I. Melnbārde
Tradicionālo vērtību pētniecības nepieciešamība un iespējas studentu auditorijā
D. Sondare, L. Barbara
Mājturības un tehnoloģiju skolotāju profesionālās pilnveides plānošana
L. Šelvaha
Kaucmindes institūta absolventu ieguldījums latviskā uztura kultūras veicināšanā
J. Tērvide
Latviešu etnogrāfisko adījumu izpēte
G. Treimane
Ģeometriskās konstrukcijas mājturībā un tehnoloģijās
M. Urdziņa-Deruma
Spēle kā metode topošo skolotāju studijās
L. Veita
Skolēnu ierosmes avoti materiālu tehnoloģijās
29. janvāris, 2015
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, B1. aud.
Sekcijas sēde "Sociālās pedagoģijas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs A. Raževa
A. Baldiņš
Audzināšanas reformas 21. gadsimtā un to impulsi sociālajā pedagoģijā
V. Folkmanis
Montesori medicīniskās pedagoģijas iespējas pirmsskolas vecuma bērnu valodas un sociālās attīstības veicināšanā
D. Jakobsone
Zinātnisko atklājumu ieviešana sociālā pedagoga darbā ar problēmbērniem
G. Kraģe
Sociālā pedagoga loma iekļaujošas izglītības kontekstā jauniešu skatījumā
A. Mūrnieks
Riski un izaicinājumi socializācijas procesā
D. Nīmande
Klases audzinātāja sociālpedagoģiskā darbība
Mikrofaktoru un makrofaktoru ietekme uz skolēnu adaptācijas procesu skolā
A. Raževa
L. Šelvaha
Aktuālu dzīves prasmju apguve sociālo pedagogu studiju procesā
I. Štekele
Prevencija darbā ar skolēniem, kuri neattaisnoti kavē mācības skolā
D. Vaitniece
Komunikācijas pilnveidošana ģimenēs, kurās viens no vecākiem strādā ārzemēs
D. Visnola
Kopveseluma pieeja sociālpedagoģiskajā darbībā
D. Ziediņa
Nepilngadīgo pārkāpumi – sodīt, novērsties vai meklēt risinājumus
D. Visnola
Darbnīca:Polaritāšu integrācija sociālajiem pedagogiem
11:00 - 15:00
Jūrmalas gatvē 76, 301
Sekcijas sēde "Nozaru pedagoģija. Mākslas izglītība un dizains 1. sesija"
Pedagoģija
Vadītājs V. Kincāns
A. Auziņa
Telpa – dizains un māksla. Teorija un prakse
L. Kalniņa
Mākslinieka personiskās zināšanas un neverbalizējamā pieredze pedagoģijā
O. Ķenga
Pārdomas par marginālās kultūras nozīmi
V. Kincāns
Ētiskā kompetence un dialoģiskās izglītības iespējas
J. Ņikiforovs
Formas līnija Ziemeļamerikas ziemeļrietumu krasta aborigēnu tradicionālajā dizainā
J. Utāns
Starpskate – svarīga praktisko mākslas priekšmetu sastāvdaļa
D. Visnola
Mākslas izglītība Valdorfskolās Kalifornijā
V. Zvirgzdiņa
Reālā un abstraktā paralēles dažādu mākslinieku darbos
11:00 - 15:00
Jūrmalas gatvē 76, V- 214. aud.
Sekcijas sēde "Nozaru pedagoģija. Mākslas izglītība un dizains 2. sesija"
Pedagoģija
Vadītājs Vadītāja A. Avotiņa
D. Apele
Kultūras un izglītības centrs Rēzeknē – spilgts sociālistiskā reālisma arhitektūras paraugs Latvijā
A. Avotiņa
Kāpēc studijās nepieciešams zīmēt? Violē le Dika (1814–1879) piemiņai
A. Celmiņa-Ķeirāne
Dievturības ideju atspoguļojums mākslā 20. gs. 30. gadi
A. Dzilna
Animācija kā tīmekļa vietņu interaktivitātes sastāvdaļa
E. Freimane
Veselības aprūpi veicinoša dizaina dziedinošie faktori un jēdzienu pārskats
I. Klāsone
Pārmaiņas mākslas un dizaina izglītībā LiepU: pieredze un risinājumi
J. Osnovinac, A. Cabule
Datorizētās projektēšanas AutoCAD vidē praktiskais lietojums studiju procesā Daugavpils Universitātē
A. Celmiņa-Ķeirāne, R. Muzis, A. Muze, Ē. Zalcmane, D. Janele, O. Muižnieks, V. Zvirgzdiņa, Z. Geraskina, A. Millers, A. Kļaviņš, D. Vīriņa, H. Erbs, A. Šļahova, I. Volonte, J. Savina, A. Jelinska, I. Irbe, J. Utāns, J. Ņikiforovs, A. Auziņa
Stenda referāts. Docētāju radošo darbu izstādeAtklāšana 29.01.2015. plkst. 15.00 PPMF „Baseinā”. Izstāde apskatāma līdz 13. februārim.
4. februāris, 2015
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, A-311. aud.
Sekcijas sēde "Vācu valodas mācību metodikas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs V. Sokolova
I. Kangro, V. Sokolova
Das kontrastive Lautbild des Deutschen und Lettischen beim Fonetiklernen
P. M. Rabensteiner
Internationale Mobilität: Bereicherung und Erweiterung durch den Wissens- und Erfahrungsaustausch und Qualitätssteigerung durch Lehraufenthalte im Ausland
D. Siliniece
Kooperatīvā mācīšanās mūsdienu skolā vācu valodas stundās
I. Sproģe
Mediation. Interkulturell für DaF-Lehrer
A. Vysockaja
Zum Einsatz von (nicht-kommerziellen) Werbespots im DaF-Unterricht für Fortgeschrittene
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, A-314. aud.
Sekcijas sēde "Angļu valodas kā svešvalodas mācību metodikas sekcija un franču valodas kā svešvalodas mācību metodikas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs A. Auziņa
A. Auziņa
Critical Perspective on Gamification in Teacher Education
S. Burcer
Cultural and Economic Difficulties and Concerns Faced by Turkish Students Visiting Latvia via Erasmus Exchange Student Programme
S. Kalniņa
Individual Reading in English as a Means of Developing Students’ Professional Competence
A. Koriakina
Development of Multicultural Linguistic Personality in the Course of Language Education
I. Odiņa, L. Grigule
Analogy as a Research Tool to Conceptualize and Construct Students’ Understanding of Professional Terms
P. M. Rabensteiner, A. Mylchuk
Students´ Mobilities: Mayor Parts in the Field of Internationalization
R. Skara-Mincāne, L. Grigule, I. Odiņa
Professional Terminology Study Methods in Multilingual Education Teacher Programmes
S. Vaļka
International Students’ Adjustment at University
O. Ozoliņa
Franču valoda Baltijas valstīs: ieskats vēsturē un situācija mūsdienās
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, A-315. aud.
Sekcijas sēde "Literatūrzinātnes sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs I. Kangro
N. Jundina
Texte der deutschbaltischen Autoren aus linguistischer Sicht
J. Kastiņš
Vēstītāja perspektīvas problēma naratoloģijā
I. Kangro
Maksa Friša trešā dienasgrāmata “No Berlīnes žurnāla”
K. Laganovska
Konkrete Poesie im DaF – interkultureller Kontext
V. Talerko
Das Heimatbild in Werken einiger deutschbaltischer Autoren
5. februāris, 2015
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, A-224. aud.
Plenārsēde "Aktualitātes skolotāju izglītībā Latvijā un pasaulē – SIN plenārsēde"
Pedagoģija
Vadītājs I. Kangro
D. Blūma
Skolotāju izglītība Boloņas procesa kontekstā
P. M. Rabensteiner, A. Mylchuk
Staff Mobility as a Value and Enrichment of Internationalization
L. Grigule
Latvijas mazākumtautību izglītības pieredze Austrumu partnerības kontekstā
A. Erta
Olimpiskā izglītība kā mācību procesa kultūrizglītības aspekts
A. Stavicka
Linguistic Scenarios in Higher Education Institutions in the Context of Higher Education Internationalization
M. Urdziņa-Deruma, L. Šelvaha
Mājturības un tehnoloģiju skolotāju kompetences
A. Avotiņa
Infografiku veidošanas nozīme kulturoloģijas mācību procesā vidusskolā
I. Odiņa
Internationalization and Localization at the University
14:00 - 18:00
Aspazijas bulv. 5, 121
Sekcijas sēde "Nozaru svešvalodu mācīšanās metodika"
Pedagoģija
Vadītājs H. Šulca
Referāts:
J.Kutasina
„Intercomprehension”: Termina izpratne un lietošana.
Diskusija
Valodu centra mērķi un uzdevumi, īstenojot paralēlos universitātes nozaru svešvalodu kursus: pasniegšanas un mācību materiāla atlases galvenie principi.
Diskusiju vada:
L. Beļicka, T. Guseva, I. Līsmane, L. Ločmele, L. Niedre.
15:00 - 19:00
Jūrmalas gatvē 76, A-224. aud.
Sekcijas sēde "SIN apaļā galda diskusija. Dialogi skolu un universitātes sadarbībai"
Pedagoģija
Vadītājs I. Odiņa
A. Avotiņa, I. Pitkeviča
Labas sadarbības priekšnoteikumi un nozīme mācību praksēs vidusskolā
L. Barbara
Sadarbības pieredze: augstskola–skola topošo pedagogu studijās
I. Klišāne
Dialogues for School and University Cooperation
L. Šelvaha
Pedagoģisko prakšu organizācija un norise topošo mājturības un tehnoloģiju skolotāju studiju procesā
R. Skara-Mincāne, L. Grigule
Skolotāja prakses II (prakse audzinātājdarbībā) organizācija LU studiju programmā “Skolotājs”
I. Odiņa
Maģistra prakse pētniecībā profesionālā maģistra studiju programmā “Skolotājs”
6. februāris, 2015
09:00 - 13:00
Zeļļu ielā 25, 233. aud.
Sekcijas sēde "Dabaszinātņu didaktikas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs U. Dzērve, I. Dudareva
I. Vilks
Mācību komplekta “Fizika 8. un 9. klasei” (Zvaigzne ABC, 2013) pirmie aprobācijas rezultāti
O. Novicka, A. Broks
Fizikālo parādību matemātiskā modelēšana mūsdienu vispārizglītojošā fizikas priekšmeta mehānikas sadaļā
I. France, L. Čakāne
Mācību process matemātikā: reproduktīvs vai produktīvs?
D. Namsone, L. Čakāne
Mācību process dabaszinātnēs: reproduktīvs vai produktīvs?
A. Kumerdanka
Studentu pedagoģiskās prakses – iespējas un izaicinājumi
R. Birziņa
Atvērtie izglītības resursi – ieguvumi un problēmas to izmantošanā: Latvijas augstskolu docētāju skatījums
R. Bortaščenoks
Skolēna pētnieciskā darbība fizikas mācību procesā
V. Zuters
Eduspace vides izmantošana fizikas apguves procesā
J. Logins
LU Jauno ķīmiķu skola – darbības nolūki un to īstenošana
J. Volkinšteine
Mācīšanās grupa kā ķīmijas skolotāju profesionālas kompetences paaugstināšanas instruments
D. Kalniņa, G. Kalvāne, I. Liepiņa, K. Liepiņš
Iedvesmot skolēnus dabaszinātnēm: skolēnu un skolotāju viedoklis
I. Dudareva
Zinātne skolā – Eiropas astronomu piedāvājums
R. Birziņa, S. Tomsone, L. Līdaka, D. Meiere
Populārzinātniska dabas interpretācija: problēmas un nākotnes perspektīvas
10:00 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, 409. aud.
Sekcijas sēde "Sporta skolotāju sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs I. Ābeļkalns
I. Ābeļkalns
Sporta funkcionāru loma augstas klases sportistu izglītības procesā
I. Buša
Peldēšanas prasmju apguves efektivitāte studentu vērtējumā
A. Erta
II Viskrievijas olimpiāde Rīgā
A. Golubeva
Studiju procesa sekmīgas norises nosacījumi
A. Golubeva, M. Klincāns, R. Parandjuks
Sporta skolu aktualitāte un pieejamība Vidzemes reģionā
A. Klempere-Sipjagina
PAIB studiju programmas “Skolotājs” apakšprogrammas “Sporta skolotājs” studentu gatavība risināt problēmsituācijas pedagoģiskās prakses laikā
D. Urbāne
Sporta skolotāju programmas 1. kursa studentu adaptēšanās aspekti
D. Urbāne, V. Kondratjeva
Latviešu tautas deju soļu apguves metodikas teorētiskā izpratne
D. Urbāne, S. Brence
Adaptēšanās jēdzienu pedagoģiskās nostādnes
E. Zods, D. Urbāne
Karatē – ilgtspējīgas vērtīborientācijas sekmēšanai
10. februāris, 2015
10:30 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, 413. aud.
Sekcijas sēde "Valoda un literatūra izglītības kontekstā"
Pedagoģija
Vadītājs I. Stikāne
D. Ausekle
Skolēnu ieinteresēšana literāro darbu padziļinātā lasīšanā
L. Jurģīte
Zinātniskā stila tekstu veidošanas prasmes pilnveide studiju kursā “Mūsdienu latviešu valoda: leksikoloģija un frazeoloģija”
M. Kaupere
Skolēns muzejā: teorija un prakse
A. Kalve
Detektīvžanrs jaunākajā latviešu literatūrā pusaudžiem
S. Kivleniece
Mana ideju banka valodas un literatūras stundām
V. Kuzina
Frazeoloģismu nozīme bērna valodas attīstībā
I. Stikāne
Starptautiskās Bērnu un jaunatnes literatūras padomes Goda saraksts 2014: tendences
E. Stikute
Ieskats domrakstu metodikas attīstības vēsturē
S. Tūbele
Latviešu valoda kreiļiem un lēnīgiem bērniem: rakstīt un lasītprasmes apguve
A. Vulāne, B. Bite, A. Huve, I. Zariņa, S. Zīle
Mūsdienu tehnoloģijas iespēju izmantošana mācību satura izstrādē
A. Vulāne, K. Krieviņa, E. Kagaine, L. Lerša, E. Pēce
Spēles elementi morfoloģijas apguvē latviešu valodas stundās
Ā. Zaiceva
Stilistikas pamatjautājumi “jaunākās paaudzes” latviešu valodas mācību līdzekļos pamatskolai
B. Zeiļaka
Rīgas Centra humanitārās vidusskolas pieredze pasaules literatūras mācīšanā
12. februāris, 2015
10:00 - 12:00
Jūrmalas gatvē 76, G16. aud.
Plenārsēde "Aktualitātes audzināšanā: problēmas un risinājumi (plenārsēde)"
Pedagoģija
Vadītājs Z. Rubene
Z. Rubene
Potsmodernā bērnība: izaicinājumi audzināšanas izpētei pedagoģijā
S. Austruma, L. Geikina, I. Ķestere, L. Rutka
Paneļdiskusija. Moderatore A. Tūna
D. Nīmante
Audzināšanas diskurss skolā
L. Daniela, B. Kaļķe, M. Kokare, R. Ozols
Paneļdiskusija. Moderatore A. Tūna
D. Medne
Krīze audzināšanā: realitāte vai spekulācija?
K. Andersons, N. Jansone-Ratinika, G. Kraģe, A. Skalberga
Paneļdiskusija. Moderatore A. Tūna
13:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, 419. aud.
Sekcijas sēde "Audzināšana augstskolas un pieaugušo izglītībā"
Pedagoģija
Vadītājs S. Baranova
M. Fernandezs, S. Surikova
Skolotāju tikumiskā līderība klasē: izpētes teorētiskie pamati
V. Kryachko
Catholic education in Ukraine
M. Veide
Dzīves kvalitātes eksistenciālie ierobežojumi studentu izpratnē
N. Zabolotna
Influence of features of intellectual activity on educational activity of students
D. Semjonovs, A. Bogdanecs, S. Ozola, M. Fernandezs
Instruktors kā audzinātājs? Attieksmes un prasmes izglītības kvalitātes paaugstināšanai jūrniecībā
M. Saulīte
Mērķtiecīga karjeras vadības prasmju veidošanās podologu studiju procesā
S. Zariņa, I. Mičule
Audzināšanas aspekti topošo skolotāju izglītībā
L. Goba
Skolotāju savstarpējās mācīšanās kultūra skolā
S. Baranova
Personības socializācijas būtība universitātē
D. Pandere
Kompetenču veidošanās tālākizglītībā (ārsta-eksperta papildspecialitātē)
13:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, 420. aud.
Sekcijas sēde "Audzināšana skolā"
Pedagoģija
Vadītājs D. Nīmante
R. Andersone
Audzināšanas uzdevumi izglītības programmās
E. Drelinga, Dz. Iliško
Integrētie projektu darbi vērtību izpratnes veidošanā sākumskolas vecuma bērniem
L. Rutka
Skolēnu emocionālā kompetence
M. Balode
Vidusskolēnu patstāvības audzināšana, attīstot lēmumu pieņemšanu un izmantojot skaitļošanas darbības
O. Kikinezhdi
The ambivalency gender role values in life self-realization of students
B. Kaļķe
Klases stundas: skolēnu pieredze
Y. Vasylkevych
Factors of educational influence on the children’s creativity
I. Šūmane
Skolēna patstāvības veidošanās pedagoģiskajā procesā
L. Stramkale
Estētiskās audzināšanas problēmu atspoguļojums 20. gadsimta presē
D. Grehova
Audzināšana japāņu tautas pedagoģijā
13:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, A 203. aud.
Sekcijas sēde "Audzināšana interešu izglītībā un ārpusģimenes aprūpē"
Pedagoģija
Vadītājs D. Kalniņa
I. Liepiņa
Sporta tūrisma interešu izglītības loma profesionālajā un karjeras izvēlē
G. Kļaviņa
Karjeras vadības prasmju attīstība jauniešiem interešu izglītībā
Ļ. Vasečko
Bērnībā piedzīvotās sociāli emocionālās audzināšanas pieredzes atspoguļojums
K. Kriņģele
Audzināšanas vērtības penitenciārajā iestādē
I. Vasitova
Informācijas sabiedrības bērns skolas muzejprogrammā
M. Rudzīte
Radoša vide audzināšanas veicināšanai
E. Pētersons
Valmieras SOS bērnu pieredze izglītības iestādēs iekļaujošas izglītības diskursā
A. Aukšmuksta
Skolēnu audzināšanas darba aspekti interešu izglītības programmu īstenošanā
I. Upeniece
21. gadsimta izaicinājumi bērnu drošībai
I. Rauda
Interešu izglītības nozīme un funkcijas audzēkņu karjeras izvēles procesā
D. Kalniņa
Interešu izglītības nozīme cilvēka attīstībā mūžizglītības kontekstā: audzināšanas aspekts
13:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, A 410. aud.
Sekcijas sēde "Audzināšana pirmsskolā"
Pedagoģija
Vadītājs L. Āboltiņa
E. Černova
Pirmsskolas audzināšanas aktualitātes: skolotāju un vecāku vērtējumi
A. Vanaga
Vērtēšana un apbalvojumi kā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iniciatīvas veicinātāji
I. Kapteine
Ģimeņu veselības izpratības veicināšana caur latviešu dzīvesziņu
L. Kalniņa
Pēctecība vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
J. Buboviča
Skolotājs – pedagoģiskās vides veidotājs pirmsskolas grupu institūcijā vidusskolā
G. Fedorkiva
Lokālpatriotisma veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem
A. Miesniece
Mūsdienīga pirmsskolas skolotāja kompetences
Ē. Vugule
Audzināšanas ideāla problēmas atspoguļojums pedagoģiskajā presē Latvijā 20. gs. 20. gados
M. Ivanovs
Bērnu fiziskās attīstības parametru dinamika
A. Zakovska
Ārpusmācību procesa mūzikas skanējuma apstākļi
L. Āboltiņa
Sociālā adaptācija kā sekmīgas audzināšanas priekšnosacījums 1. klasē
13:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, V 201. aud.
Sekcijas sēde "Skolas un ģimenes sadarbība audzināšanā"
Pedagoģija
Vadītājs Z. Rubene
S. Tūbele
Skolotāja logopēda un vecāku sadarbība koriģējoši attīstošajā procesā
A. Samuseviča
Konfliktējošā mijiedarbība audzināšanas procesā ģimenē
A. Līdaka
Vērtības kā sasniegumu, progresa un piepildījuma noteicoša determinante
I. Stars
Veselības pratība kā izaicinājums veselības izglītībai skolā
D. Barkāne
Vecāku klubiņš – savējo piederībai: Līvānu 1. vidusskolas pieredze
R. Vīgante
Sadarbība integratīvās mācību terapijas izmantošanā skolēniem ar speciālām vajadzībām
M. Bendelston, V. Cvirkaitė-Bendelston
Influence of parents on development of teenager’s cultural identity in the background of sustainable development education
E. Laganovska
Bērni ar specifiskiem attīstības koordinācijas traucējumiem ģimenē
Ē. Lanka
Ideālisms audzināšanā – ētiskas lamatas vai rītdienas iespēja?
A. Dumbrauska
Bērna individualitātes attīstība dvīņu audzināšanā pirmsskolā un ģimenē
13. februāris, 2015
12:30 - 16:00
Jūrmalas gatvē 76, A-224. aud.
Sekcijas sēde "Maģistrantu konference "Skolotāja darbība personīgai labizjūtai un sabiedrības saskaņotai attīstībai" (1. diena)"
Pedagoģija
Vadītājs \'I. Odiņa
J. Aizena
Mācību ekskursijas fizikas apguves procesā vidusskolā
A. Antule
Interaktīvās tāfeles uzdevumi perspektīvas tēmas apguvei 8. klases vizuālās mākslas stundās
K. Daugule
Praktisko mācību metožu aktīvās darba formas vidusskolas matemātikas stundās
L. Grīga
Dažādu paaudžu angļu valodas skolotāju labizjūta profesionālajā darbībā
L. Krasone
Valdorfskolas vajadzībās balstīta ģeometrijas programmas izstrāde pamatskolā
L. Lauze
Svešvalodu skolotāju kompetences tiešā un virtuālā mācību vidē
A. Ņikitina
Matemātikas uzdevumi 5. un 6. klases skolēnu pētniecisko prasmju attīstībā
L. Roze
Spēle Alias kā matemātikas metodikas materiāls ģeometrijas terminu izpratnes pilnveidei 12. klasē
S. Rūze
Ieteikumi fizikas eksperimentu demonstrēšanai atšķirīgos bērnu intelektuālās attīstības vecumposmos
I. Veikšāne
Ritms bērna labizjūtai pirmsskolas izglītības iestādē
B. Vītola
Līdzatbildības aktualizācija angļu valodas stundās
14. februāris, 2015
10:30 - 14:00
Jūrmalas gatvē 76, A-224. aud.
Sekcijas sēde "Maģistrantu konference "Skolotāja darbība personīgai labizjūtai un sabiedrības saskaņotai attīstībai" (2. diena)"
Pedagoģija
Vadītājs I. Odiņa
L. Bezrodina
Izglītības pārvaldes vajadzībās balstīta zinātniski pētnieciskā darba izstrādes stratēģija vispārizglītojošās skolās
J. Bikova
Datorikas priekšmeta modelis vispārizglītojošās izglītības iestādēs
J. Čaunāne
Mazākumtautības skolēnu pareizrakstības prasmju pilnveide latviešu valodā: reālās situācijas un skolotāju pieredzes analīze
K. Gailīte
Ētikas un angļu valodas integrētās mācības 2. klasē
I. Griņevska
Angļu valodas un dabaszinību integrētas programmas veidošana 1. klases skolēniem
G. Kanbergs
3D veidošanas programma Sketch Up 5. klases skolēnu vizuāli telpiskās izpratnes attīstībai
A. Klāvs
Skolotāju pieredze darbā ar naratīvo stāstījuma metodi Godly Play
Ņ. Kozlovs
Uz holistikas principiem balstītas kibersardzes izglītības programmas izstrāde Latvijas Zemessardzei
G. Ošis
Pamatizglītības standarta prasību sportā īstenošana Talsu novada pamatskolās
V. Poriete
Uzdevumu izstrāde skolēnu pētniecisko prasmju attīstībai āra nodarbībās bioloģijā
K. Stafecka
Ar reālo dzīvi saistītu situāciju piemēru izmantošana pamatskolas klasēs dabaszinātniskās izpratnes pilnveidei
E. Zods
Karatē ilgtspējīgas vērtīborientācijas sekmēšanai mācību priekšmetā “Sports”