2. februāris, 2017

10:00 - 15:00
Jūrmalas gatvē 76, 303. (vec.korp.)

Sekcijas sēde "Sociālā pedagoģija"
Pedagoģija
Vadītājs Astrīda Raževa

Alvars Baldiņš
Sociāli atbildīga skolas vides ekoloģija

Anita Berķe
Izglītības iestādes un vecāku sadarbības pieredze bērnu bilingvālā izglītošanā

Sigita Burvytė, Elena Kocai
Pozitīvs sociālpedagoģisks atbalsts vecākiem kā ģimenei.

Linda Daniela, Dita Nīmante
Pedagoģiskās darbības iespējas bērnu namā - patversmē, normatīvais regulējums

Mihails Firsovs
Konfesionālās izglītības sociālie aspekti.

Valdis Folkmanis
Uz Montesori pedagoģijas principiem balstītās multisensorās terapijas izmantošana bērnu ar īpašām vajadzībām atveseļošanai

Mārīte Grīviņa- Krauze
Sociālā pedagoga darbs ar ģimeni un bērnu, kuram ir speciālā izglītības programma

Violeta Jegelevičienė, Odeta Merfeldaitė, Asta Railienė
Integrētās palīdzības modeļu bērnam izstrāde institucionālajā un stapinstitucionālajā līmenī

Valdonė Indrašienė, Agata Katkonienė
Sociālā un izglītības palīdzība emigrējušo vecāku bērniem Lietuvā.

Natālija Novosada
Sociālā pedagoga sadarbība ar vecākiem sākumizglītības posmā

Andrejs Mūrnieks
Skolēna un pedagoga dialoga nozīme izglītībā kā socializācijas procesā

Astrīda Raževa, Anita Berķe
Sociālo pedagogu studiju programma un tās realizācija atbilstoši iekļaujošās izglītības principiem

Ilze Stikāne
Tabu tēmas bērnu un jauniešu literatūrā literatūrā

Lolita Šelvaha
Kompetenču pieeja dzīves prasmju attīstībā izglītības procesā kā viena no iespējām dzīves kvalitātes pilnveidē.

Airisa Šteinberga
Ieklaujošās izglītības Latvijā pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums.

Anda Zaumane
Sociālais pedagogs pirmsskolas izglītības iestādē

10:00 - 17:00
Jūrmalas gatvē 76, G-18

Sekcijas sēde "Daudzveidīgā pedagoģija kvalitatīvai izglītībai"
Pedagoģija
Vadītāji: Iveta Ķestere, Baiba Kaļķe

Valda Kļava (LU)
“… Lai jaunatne savā draudzē var grāmatu lasīt un savus kristīgos gabalus saprast” - izglītotības faktors Reformācijā

Aīda Krūze (LU)
Reformācijas izaicinājumi pedagoģijai: skola, skolotājs, mācību grāmata

Laima Geikina (LU)
Pedagoģijas teoloģiskie aspekti: teologu P.Tilliha (1886 - 1965) izglītības teoloģija un S. Hauervasa (1940) laika un telpas izpratne

Alīda Zigmunde (Rīgas Tehniskā universitāte)
Reliģija Rīgas Politehnikumā/Rīgas Politehniskajā institūtā (1862-1918)

Arnis Strazdiņš (LU)
Reformācijas atspoguļojums pedagoģijas vēstures mācību grāmatās Latvijā 20.gadsimtā

Ilze Šenberga (Daugavpils universitāte)
Vēstures mācību grāmatas pamatskolai Latvijā 20.gs. 20.- 30. gados

Iveta Ķestere (LU)
Sociālpolitiskā konteksta refleksijas Eiropas mācību grāmatās (1940 – 1956)

Irēna Saleniece (Daugavpils universitāte)
Latvijas skolotāji sovetizācijas procesā (1944–1956)

Baiba Kaļķe (LU)
Padomju skolotāja vizuālais tēls (1956–1985): ideāls un realitāte

Kitija Valeiņa (LU)
Klases noformējuma transformācijas politiskās varas maiņas kontekstā (1985–2004)

Irēna Žogla (LU)
Pedagoģija un/vai Izglītības zinātne/zinātnes

Aija Abens (Okupācijas muzejs)
Demokrātiskās pedagoģijas izaicinājumi

Juris Dzelme (LU, AIKNC, AIC)
Pedagoģijas un reliģijas attiecību problēmas

Līga Kalniņa (Latvijas Mākslas Akadēmija)
Universa teorijas Universitātes pedagoģijā

Nora Jansone-Ratinika (Rīgas Stradiņa Universitāte), Ilze Dinka (PII Exupery International School), Dace Medne (Latvijas Mūzikas akadēmija)
‘Loco parentis’: audzināšanas tendences žurnālā „Mans Mazais”

Daiga Kalniņa, Armands Kalniņš (LU)
2–3 gadus vecu bērnu viedtālruņu un planšetdatoru lietošanas paradumi un to radītie pedagoģiskie izaicinājumi vecākiem

Aija Liepa, Baiba Kaļķe (LU)
“…, seši, septiņi, astoņi, …?”

Rasma Vīgante, Inese Veģe (LU)
Daudzveidīgās speciālās izglītības programmas

Sanita Baranova (LU)
Augstskolas docētāja kā pedagoga izpratnes un darbības transformācija

Alīda Samusēviča (Liepājas universitāte)
Pedagoga profesionalitāte izglītības pārmaiņu procesā

Ērika Lanka (LU)
Skolotāja darbības ētiskās un pedagoģiskās vērtības: mūžīgais un laicīgais

Līga Āboltiņa (LU)
Pedagoga kompetence bērna adaptēšanās sekmēšanā pirmskolā

Juris Uzulāns (Banku Augstskola)
Pedagoga loma projektu vadītāju prasmju veidošanā

Jeļena Stepanova (LU, Latvijas Biznesa koledža)
Trešās paaudzes mācības lietišķā angļu valodā

Gunta Marihina (LU)
Stenda referāts. Bertas Dzenes (dz. Rūmane, 1880-1945) ģimenes/dzimtas pedagoģiskā darbība

Inna Burova (LU)
Skolēnu sadarbība mācību procesā un 21 gs. kompetences

11:00 - 15:30
Jūrmalas gatvē 76, V 214.

Sekcijas sēde "Māksla. Dizains. Izglītība"
Pedagoģija
Vadītāji: Vladimirs Kincāns, Austra Celmiņa-Ķeirāne

Agris Dzilna
Ikonas kā tīmekļa vietņu sastāvdaļa.

Inguna Karlsone
Telpiskās spriešanas prasme dizainā.

Austra Celmiņa-Ķeirāne
Latviešu ornaments - dekoratīvais un mitoloģiskais aspekts.

Zeltīte Barševska
Latgaliešu un Latgales vecticībnieku 20. gs. rotāto dvieļu dizains.

Diāna Apele
Staļina laika arhitektūra – kinoteātru ēku apskats Latvijā.

A.Strode, J.Keiviša
20.gadsimta sākuma sarkano ķieģeļu arhitektūra Latgales pilsētu kultūrvidē.

Līga Kalniņa
Reportāžmāksla Latvijā.

Janīna Osnovina
Studējošo patstāvīgā darba veicināšana studiju kursa "Perspektīva" apguvē.

Ausma Auziņa
Kompozīcijas studijas: teorija un prakse.

Velga Zvirgzdiņa
Dobspiedes tehnika kologrāfija.

Juris Nikiforovs
Meklējot iedvesmu „Lāča mātes stāstā”.

Екатеринa Иванова / Russian State Social University
Nacionālās tradīcijas laikmetīgā dizainā. / Национальные традиции в современном дизайне.

Vladimirs Kincāns
Māksla un tikumiskās audzināšanas jautājumi.

Juris Utāns
Neauglīgā vide - mākslas.......?

Otto Ķenga
Kulturoloģijas devums identitātes saglabāšanā.

16. februāris, 2017

10:30 - 16:00
Jūrmalas gatvē 76

Sekcijas sēde "Mājturība un tehnoloģijas"
Pedagoģija
Vadītājs Māra Urdziņa-Deruma

Māra Urdziņa-Deruma, Lolita Šelvaha
Studentu saskatītās atšķirības mājturības un tehnoloģiju izglītībā ārzemēs

Maija Kulakova
Starptautiskās mājas ekonomikas asociācijas (IFHE) darbības virzieni

Aija Pridāne
Pētījumi par kompetencēs balstīta izglītības satura realizācijas iespējām mācību priekšmetā „Mājturība un tehnoloģijas”

Mārīte Kokina-Lilo
Senākais tekstils un tā izteiksmes līdzekļi

Ieva Mīlgrāve
Mājturības un rokdarbu vēsturiskā attīstība Latvijā līdz 1940. gadam

Helga Ingeborga Melnbārde
Nemateriālā kultūras mantojuma apzināšana- ilgtermiņa investīcija garīguma un izglītības kvalitātē

Ziedīte Muze
Tautas tērpu centra SENĀ KLĒTS ieguldījums latviešu kultūras mantojuma saglabāšanā

Jonika Tērvide
Mājturības un tehnoloģiju stundas Ventspils muzejā

Ilze Kadiķe
Vizuālizpratnes pilnveide mājturībā un tehnoloģijās

Lauma Veita
Dizaina domāšanas un dizaina mācīšanas- mācīšanās metodes

Gunta Treimane
Plaknes transformācija reljefā un noslēgtu apjomu veidošanā Papīra plastikas kursa apguvē

Jānis Pērle
Radošās darbnīcas- meistarklase "Dabas dizaina objektu veidošana”

Juris Alps
Radošās spēles sākumskolai un pirmskolai

Aivars Lamberts
„Rotaļīgā fizika ” mācību priekšmetā mājturība un tehnoloģijas

Gunta Jēkabsone
Mans tērps atdzīvojas

Mairita Eglīte
Latvijas Tekstilmozaīkas biedrības darbība

Dina Treide
Radošā darbnīca "Celaiņu aušana"

Larisa Zariņa
Radošā darbnīca "Krāsainais patentadījums"

Juris Leitāns
Radošā darbnīca "Citāds metāls"

Jonika Tērvide
Radošā darbnīca "Tamborējumi uz dakšiņas"

17. februāris, 2017

09:30 - 12:00
Jūrmalas gatvē 76, A-311. aud., A 311

Sekcijas sēde "Angļu valodas mācību metodikas sekcija"
Pedagoģija
Vadītājs Sandra Kalniņa

Indra Odiņa
Studentu zinātnisko darbu izvērtējums un pilnveides iespējas

Sintija Vaļka
Pirmā kursa studentu akadēmisko adaptāciju veicinošie un kavējošie faktori augstskolā

Sandra Kalniņa, Anna Stavicka
Nordplus Adult projekts: inovatīva profesionālās svešvalodas mācīšana - atslēga pieaugušo mācīšanās motivācijai: gūtā pieredze

Rita Skara-Mincāne, Ligita Grigule
Skolotāja profesionālās identitātes attīstība: Latvijas un Ukrainas konteksts

Lilita Linde
Subjektīvi-objektīvs skatījums uz dažiem pedagoga darbības aspektiem

Inta Augustāne
Grūtības, ar kurām sastopas studenti, apgūstot kursu "Praktiskā svešvaloda skolotājiem I"