Reģistrācija no plkst. 13:30 – 14:00 (ar kafiju un uzkodām).
Mākslīgais intelekts pārveido izglītību, no jauna definējot skolotāju un skolēnu lomas. Tas piedāvā iespējas, piemēram, prognozējošu analīzi un satura veidošanu, bet rada arī izaicinājumus, jo īpaši attiecībā uz skolotāju izglītību. Diskutēsim par ētisku un efektīvu mākslīgā intelekta integrāciju, lai uzlabotu mācīšanos un profesionālo attīstību.
Diskusijā piedalās:
- Gabrielle Halpern ir filozofijas zinātņu doktore, Viņas pētnieciskais darbs jau vairāk nekā 15 gadus ir īpaši vērsts uz hibridizācijas kā mākslas, kas rada tiltus starp dažādām pasaulēm, jautājumu. G. Halpern pēta šo hibridizācijas jēdzienu dažādās jomās - sabiedrībā, inovācijās, kultūrā, cilvēkresursos, organizācijās, ekoloģijā, ekonomikā, mākslā, tehnoloģijās, teritoriālajā plānošanā, zinātnē, izglītībā, valsts politikā u.c.
- Erwan Paitel ir augsta ranga Francijas ierēdnis izglītības, pētniecības un inovāciju jomā. Viņam ir bagāta un daudzveidīga pieredze, kas iegūta, ieņemot vairākus nozīmīgus amatus Augstākās izglītības un zinātnes ministrijā un Nacionālās Izglītības ministrijā. No 2023. gada oktobra līdz 2024. gada aprīlim viņš bija mākslīgā intelekta komitejas referents.
- Philippe Ajuelos 2019. gadā pievienojās Francijas Nacionālās Izglītības ministrijas digitālās izglītības departamentam, lai sniegtu ieguldījumu digitālās izglītības politikas veidošanā. Pašlaik viņš ieņem ministra administratora amatu datu, algoritmu un programmēšanas jautājumos un palīdz risināt suverenitātes, nepārtrauktas valsts izglītības pakalpojumu uzlabošanas un digitālās lietpratības jautājumus, lai sagatavotu nākamās paaudzes tehnoloģiskiem, ētiskiem un arī pilsoniskiem izaicinājumiem.
- Pāvels Pestovs ir Rīgas 72. vidusskolas direktors, Izglītības un zinātnes ministrijas Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākais eksperts un Latvijas Universitātes Starpnozaru, izglītības inovāciju centra pētnieks.
- Roberts Darģis ir LU Matemātikas un informātikas institūta Mākslīgā intelekta laboratorijas pētnieks. Viņš ir piedalījies vairāk nekā 10 Eiropas un Latvijas līmeņa pētniecības projektos un ir autors vairāk nekā 30 zinātniskajām publikācijām. Roberta Darğa galvenā pētniecības joma ir dabīgās valodas apstrāde ar fokusu uz latviešu valodu
- Anžela Džafarova ir Datorium vadītāja un pedagoģe ar vairāk kā 20 gadu stāžu, strādājot gan augstskolās, gan skolās. Anžela ir arī digitālu iemaņu trenere, kā arī CodeWeek un DigiEduhack Eiropas Komisijas iniciatīvu vēstniece Latvijā. Anžela aktīvi organizē pasākumus ar mērķi veicināt Latvijas pedagogu un skolēnu digitālo pratību.
Moderatore – Profesore, LU Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes dekāne Linda Daniela.
Uz diskusiju aicināti visi interesenti, īpaši, izglītības politikas veidotāji, pašvaldību speciālisti izglītības jautājumos, skolu direktori/vadība, ar izglītību saistīti NVO.