Projekta dalībniekiem tikšanās laikā bija iespēja iepazīties ar izglītības iestādi un tās pedagoģiskā atbalsta sistēmu. "Creakids" vadītāja Daina Kājiņa dalījās ar praktisko pieredzi un labās prakses piemēriem iekļaujošās izglītības kontekstā, akcentu liekot uz atbalsta nodrošināšanu bērniem ar dažāda veida grūtībām. Dalībnieki prezentēja pašu izstrādātos noslēguma darbus speciālās un iekļaujošās izglītības jomā. Tikšanās noslēdzās ar diskusiju par dažādām situācijām un specifiskiem gadījumiem pirmsskolas mācību procesā un to iespējamajiem risinājumiem.
Dalībnieki pēc tikšanās savas pārdomas izteica atslēgas vārdos:
"Paiet soli pretī", "Paldies par reālu pieredzi", "Bērni un viņu vecāki ir skolotāji mums", "Padomā, kurā punktā esi ar sarunu biedru", "Komandas darbs ir ļoti svarīgs", "Sadarbība", "Skolotājs kā iedvesmotājs", "Saglabāt iespēju braukt ciemos pie kolēģiem", "Saglabāt cilvēciskumu", "Ieklausīties viens otrā", "Neizdarīt priekšlaicīgus secinājumus", "Katra jauna situācija (problēma) mūs māca", "Sapratu, ka neesmu vienīgā, kurai tāda situācija", "Atbalsts no kolēģiem" utt.
Aicinām interesentus izmantot iespēju pieslēgties informatīvajam semināram par projektu 30. maijā plkst. 16.00 tiešsaistē. Pieslēgšanās infosemināram ZOOM platformā ŠEIT.
Eiropas Sociālā fonda Plus projektu “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” (Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001) īsteno projekta vadošais partneris Latvijas Universitāte un projekta partneri Daugavpils Universitāte, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, RTU Liepāja. Projekta mērķis ir sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu skolotāja profesijā.