© Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

Latvijas Universitāte (LU) un Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) 2023. gada 9. novembrī parakstīja Vienošanos par Eiropas Sociālā fonda Plus (turpmāk – ESF+) projekta “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001 (turpmāk – Projekts) ieviešanu.

Projekta mērķis ir  sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu pedagoga profesijā. 

Pēc pedagoģijas studiju programmu absolvēšanas un darba gaitu uzsākšanas skolā jaunajiem pedagogiem pirmajā darba gadā būs pieejams šāds atbalsts:

  • mērķstipendija 200 eiro mēnesī 10 mēnešu garumā;
  • individuāls atbalsts profesionālās pilnveides grupās;
  • mācību stundu vērošana, lai saņemtu atgriezenisko saiti un nostiprinātu pedagoģijas prasmes;
  • dalība profesionālās kompetences pilnveides programmā.

Projekta vadošais partneris ir Latvijas Universitāte. Projekta partneri ir Daugavpils Universitāte, Liepājas Universitāte, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija.

Projekta īstenošanas termiņš: līdz 30.06.2026. 

Projekta kopējais finansējums: 3 425 840,00 EUR (Eiropas Sociālā fonda Plus līdzfinansējums 2 911 964,00 EUR, valsts budžeta līdzfinansējums  513 876,00 EUR).

Share

Related Content

Noslēdzies pirmais Indukcijas gada projekta mācību gads
28.05.2024

Noslēdzies pirmais Indukcijas gada projekta mācību gads

Indukcijas gada dalībnieki gūst praktisku pieredzi speciālās un iekļaujošās izglītības jomā
15.05.2024

Indukcijas gada dalībnieki gūst praktisku pieredzi speciālās un iekļaujošās izglītības jomā

Indukcijas gada dalībnieki tiekas otrajā pieredzes dienā
13.05.2024

Indukcijas gada dalībnieki tiekas otrajā pieredzes dienā

Jaunās skolotājas stāsta par savu pieredzi Indukcijas gadā
15.04.2024

Jaunās skolotājas stāsta par savu pieredzi Indukcijas gadā

Skolotāja komunikācijas forma ir viens no veiksmīgas pedagoģijas pamatnosacījumiem
08.03.2024

Skolotāja komunikācijas forma ir viens no veiksmīgas pedagoģijas pamatnosacījumiem

Indukcijas gada projekta dalībnieki atskatās uz līdz šim gūto pieredzi
22.01.2024

Indukcijas gada projekta dalībnieki atskatās uz līdz šim gūto pieredzi

 “Mācītspēks” skolotāja: pedagogam jābūt draudzīgam un apveltītam ar kritisko domāšanu
23.02.2023

“Mācītspēks” skolotāja: pedagogam jābūt draudzīgam un apveltītam ar kritisko domāšanu

 Dažādu profesiju pārstāvju vidū meklē 100 jaunus skolotājus
18.03.2020

Dažādu profesiju pārstāvju vidū meklē 100 jaunus skolotājus