Projekta gaitas atskaite 2022. gada februāris- 2022. gada aprīlis
Laika posmā no janvāra līdz aprīlim mācību programmā “Tehnoloģiski pedagoģisko prasmju attīstība studiju nodrošināšanai digitālajā vidē” piedalījās 25 pedagoģijas virziena docētāji, kuri mācību laikā guva ne tikai praktisku ieskatu attālināto nodarbību teorētiskajā plānošanā, bet varēja iepazīties ar dažādu plānošanas rīku izvēli un izmantošanu attālināto nodarbību modelēšanā. Šī gada maijā un jūnijā profesori Dirks Ifenthalers un Jans Gerhards Delkers no Meinheimas universitātes Vācijā atgriežas ar diviem kursiem – “Jaukta tipa mācības” un “Mācīšanās analītika”.
Līdz ar šo semestri noslēdzas arī angļu valodas pilnveides kursi šī projekta ietvaros. Projekta rezultatīvais rādītājs būs 60 docētāji, kas apguvuši un pilnveidojuši savas angļu valodas zināšanas un turpmāk iegūtās zināšanas un prasmes palīdzēs akadēmiskā darbā lekcijās un pētniecībā.
Līdz ar izglītības iestāžu darbības atgriešanos klātienes režīmā arī stažēšanās iespējas izglītības iestādēs kļūst pieejamākas. Šajā pārskata periodā iespēju stažēties izmanto četri akadēmiskā personāla pārstāvji un joprojām aicinām arī citus iesaistīties šajā projekta aktivitātē. Vasarā iespēju stažēties izglītības iestādē kļūs mazāk, taču arī interešu izglītības iestādes un pirmskolas izglītības iestādes ir visnotaļ atbalstāmas iespējas projekta ietvaros.
Vairāk par projekta aktivitātēm un iespējām aicinām interesēties pie projekta koordinatora fakultātē.
Visas aktivitātes tiek īstenotas Eiropas Sociālā fonda finansētā projekta “Latvijas Universitātes studiju virziena "Izglītība, pedagoģija un sports" motivēts, mūsdienīgs un konkurētspējīgs akadēmiskais personāls” (projekta Nr. 8.2.1.0/18/I/004) ietvaros.