“Lai nenokļūtu situācijā, kad nav vairs naudas, ko ieguldīt jaunu tirgu iekarošanā, jau sākumā ir vērts radīt jēgpilnu, pircējam vajadzīgu produktu,” uzsver meistarklases vadītāja Agnese Delatoni, latviešu izcelsmes ASV starpvalstu tirdzniecības eksperte (trade ambassador) ar pieredzi modernās produktu tirdzniecības jomā darbā ar ikdienas patēriņa preču segmentu (FMCG) tādos reģionos kā ASV, Centrālamerika un Rietumeiropa.
Meistarklase sniegs teorētisku ieskatu un praktiskus piemērus, atbildot uz šādiem jautājumiem:
- Kā radīt jēgpilnu produktu un atrast tam vietu līdzvērtīgu produktu pārpilnajā tirgū?
- Kāds ir mūsdienīgs produkta radīšanas cikls?
- Kā nodrošināt sevi vietu starptautiskajā produkta izplatīšanas sistēmā?
- Kā piesaistīt investorus idejām?
- Kā izlauzties no “industriālās verdzības”, mūsdienīgi plānojot finanšu plūsmu un izvairoties no ierastākajām kļūdām tajā?
Kā uzsver LU Studiju attīstības un pārvaldības pilnveides programmas vadītāja Jūlija Stare, praktiskā meistarklase ir vērsta uz zināšanu pārnesi un uzņēmējdarbības kompetenču stiprināšanu studējošajiem un pētniekiem.
Izmantojot iespēju iegūt praktiskas zināšanas un satikties vienam ar otru klātienē, meistarklasi aicināti apmeklēt studenti, absolventi un mācībspēki, topošie un esošie uzņēmēji, biznesa konsultanti un citi interesenti.
Meistarklases darba valoda būs latviešu.
Tā norisināsies Latvijas Universitātes Zinātņu mājā, Rīgā, Pārdaugavā, Jelgavas ielā 3, trešdien, 24. aprīlī no plkst. 15.00 līdz plkst. 18.00.
Meistarklasi rīko Latvijas Universitātes Studiju attīstības un pārvaldības pilnveides programma un tā ir viens no pasākumiem, kas norisinās pateicoties Eiropas Sociālā fonda atbalstam Latvijas Universitātes īstenotam projektam SAM 8.2.3. “Labākas pārvaldības nodrošināšana Latvijas Universitātē”.
Plašāka informācija par pasākumu un pieteikšanās anketa pieejama: www.ozolzile.lu.lv vai FACEBOOK lapā @ozolzileaug.