Izmantotā literatūra „Ieteikumi studijās” veidošanā
Bazens, T.(2007). Efektīvas mācīšanās rokasgrāmata. Jāņa Rozes apgāds
Cognition, Motivation and Emotion: Dynamics in the Academic Environment (2005)
Colleen S., Conley,C. S., Travers,L. V. & Fred B. Bryant,F. B. (2013) Promoting Psychosocial Adjustment and Stress Management in First-Year College Students: The
Benefits of Engagement in a Psychosocial Wellness Seminar. Journal of American College Health., Vol. 61, No. 2, 75-88
G. Rott, G. F. Dias & J.P. Broonen(eds). FEDORA. Louvain-la-Neuve
Creating Community- Supporting Learning.(2001).B. D. Jackson (eds). University College
Dovning, S. (2005). On Course. Strategies for Creating Success in College and in Life. Houghton Mifflin Company. Boston. New York.
Kanar, C. C. (2004). The Confident Student. Houghton Mifflin Company. Boston. New York.
Lizzio, A. & Keithia Wilson, K. (2013) Early intervention to support the academic recovery of first-year students at risk of non-continuation. Innovations in Education and Teaching International, Vol. 50, No. 2, 109–120
Raščevska, M., Voitkāne, S. & Miezīte, S. (2004). Saistība starp praktisko intelektu, psiholoģiskās labklājības un sociālās pielāgošanās rādītājiem. Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.664, 89- 121 lpp.
Voitkāne, S. Miezīte, S., Raščevska, M., & Vanags, M. (2006). Student Motivation for their Choice of Study Program, Psychological Well-Being, Perceived Social Support and Needs at the Start of University Studies. Baltic Journal of Psychology, Vol.7. No.1. 46- 59.
Voitkāne, S. (2005). Pašcieņas, pašpaļāvības saistības ar psiholoģisko labklājību un depresiju studentēm studiju sākuma posmā Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.682. 41- 51 lpp.
Voitkāne, S. (2004). Pirmā kursa studentu psiholoģiskās adaptācijas rādītāju saistība ar piesaistes veidiem un sociālo atbalstu. Latvijas Universitātes raksti. Psiholoģija. No.664, 122-146 lpp.
Voitkane, S. (2004). Goal directedness in relation to life satisfaction, psychological immune system and depression in first- semester university students in Latvia. Baltic Journal of Psychology, Vol.5, No.2. 19-30 pp
Voitkāne, S. (2003). The Relationship of Social Support, Anxiety, Depression, and Student Needs to Psychological Well-Being in First Year University Students. Baltic Journal of Psychology. Vol.4, No.2, 31-43 pp.
Voitkāne, S. & Miezīte, S. (2001). Pirmā kursa studentu adaptācijas problēmas. Journal of Baltic Psychology, Vol.2, Nr.1. pp.43-53
Challeniging & Supporting the First-Year Student.(2005). M.L.Uprcraft, J. N. Gardner, & B. O. Barefoot (eds) Jossey-Bass. 27-46.
Wong, L. (2006). Essential Study Skills. Houghton Mifflin Company. Boston. New York.
Universitāšu mājas lapas
Dublinas universitātes koledža: http://www.ucd.ie
Dienvidkarolīnas universitāte: http://www.sc.edu
Edinburgas Napie universitāte: www.napier.ac.uk
Ekseteras universitāte: http://www.exeter.ac.uk
Florīdas universitāte: http://www.ufl.edu
Guelpas universitāte: http://www.uoquelph.ca
Kalgari universitāte: : http://www.ukalgari.ca
La Trobe universitāte: http://www.latrobe.edu.au
Leičesteras universitāte: http://www2.le.ac.uk
Melburnas universitāte: http://www.unimelb.edu.au
Oregonas Štata universitāte: http://www.oregonstate.edu
Teksas universitāte Ostinā: http://www.utexas.edu
Toronto universitāte: http://www.utoronto.ca
Vašingtonas universitāte: http://www.washington.edu
Volverhemtonas universitāte: http://www.wlv.ac.uk
http://www.mentalhealth.about.com
http://www.mensline.au
http://www.studygs.net